som att det inte var illa nog...

Jahapp det räckte tydligen inte med att vara dyngförkyld, nu har man åkt på Bältros också! fyfan.
tydligen ligger vattkoppor latent i kroppen resten av livet efter att man har haft det. sen väntar de på att immunförsvaret försvagas så pass att det kan bryta ut igen, som bältros. självklart ska ju jag få det! jag håller på att dö av smärta. måste ringa läkarn imorrn och få nå starkare smärtstillande! aj aj.

igår var det fest iaf, trots detta elände. jocke hade postfest här hemma och jag & anna var med på den. riktigt trevligt var det :) blev däremot ingen utgång. likabra det för då hade man väl varit ännu sämre idag...

just nu sitter jag och väntar på att big brother ska börja. hoppas gurkan åker ikväll!

jaja de var allt för idag.

hejsvejs


Kommentarer
Postat av: sofia

men fyfan för bältros :( Hoppas du blir av med det fort och slipper dras med smärtan!! PUSS

2011-05-15 @ 22:10:04
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0