paus

tar en liten paus från anatomipluggandet. idag är första dagen jag kunnat plugga nått på en hel vecka. har varit så jäkla dålig med feber, ont i skallen/bihålor + förkyld as hell. inte ofta man är i det skicket att man inte ens orkar läsa eller ens festa på en valborg. men så var det. hela valborg var jag en snorunge.

kom på att jag inte skrivit något här sen förra helgen då jag var i pite! det var iaf en helt sjuuuukt rolig helg med världens bästa brudar! minns inte att jag haft så roligt på länge :) men de satte sig sina spår med förkylning...
träffade ju även nytillskottet i familjen, min systerson som troligvis kommer att heta Elias :) så perfekt unge! dop blir 9 juli!

bjuder på lite bilder från påskhelgen.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0