one reason

hello!
enda anledningen att jag skriver i bloggen just nu är för att jag i vanlig ordning är UTTRÅKAD AS HELL! jag vill bara göra bort denna anatomi. idag är det cirkulationssystemet som gäller. yehow. att jag ska jobba ikväll 16.30 - 21.00 gör ju inte saken bättre heller.

MEN vad gjorde jag i helgen?
Jo i fredags for jag, jocke, sigge och nicke till lögdeå och hängde.
sen på lördag var det ju kulturnatta här i stan. det blev lite fest och vi bjöd mange o nina på grillat! kring 22.00 drog vi ut på stan för att se Pontare ;) haha han var ju KUNG som vanligt! där träffade vi viktor och anette som senare hängde på hem till oss när pontare sjungt klart..Supermysig och trevlig kväll måste jag säga!!

På torsdag sticker jag, jocke och sigge till pite för att fira morsan på lördag som fyller 60 år. ska bli riktigt nice! att sen även få träffa lilla Elias blir ju underbart! han är ju faktiskt en månad gammal nu :) sötungen.

jaja nu väntar retledningssystemet.

hej hopp





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0