klagosång

Det enda jag gör nu på bloggen är att klaga. När man tvingas läsa tråkig anatomi hela dagarna så kan man inte annat...Hoppas verkligen jag klarar tentan nu! Skulle vara surt att behöva plugga i sommar, men de lär väl bli så med min tur.

Just nu är det hockey på tv. Inte ens det känns roligt. Eller ifs så har VM inte känns roligt på flera år. De spelar inte med hjärtat längre!

Hmm annars idag så har jag sovit (läs beklagat mig över bältrosen att jag bara orkat sova). Var en sväng på Sigges playdate också. De var 3 st cairnterriers där idag. Riktigt roligt :)

Gällande beach 2011 har jag inte kommit igång än. Har inte tid + att sjukdomarna verkar bara avlösa varandra. Så jag får ha dallrande lår + mage i sommar! jippi! blek kommer jag vara också. så håll utkik efter en vit valross på stränderna, då är de nog jag.


Kommentarer
Postat av: malin

haha jäkla knäppis!!:)men nog var du gode söt på bilden ändå;)puss

2011-05-11 @ 21:15:50
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0