de senaste

Bältroshelvetet håller på att försvinna nu. Ingen mer smärta och jag känner mig som en människa igen!
Däremot är jag en isolerad själ. Träffade Johanna en sväng idag, men mer folk än så har jag inte sett till på 3 dagar. Förrutom Jocke då...Näeni en annan är instängd med sin &¤¤%&/(anatomibok och försöker bli lite klokare på alla celler, organ och hormoner. visste ni att bröst heter MAMMA på latin. de visste inte jag tidigare. nu vet man ju varför de heter mammografi. hoho. rolig info va? I två veckor till kommer jag bara att vara negativ på denna blogg, så de är ingen ide ni läser...  Tenta den 31 maj sen är det sommarlov för MIG! wihiiiiiiii!! eller sommarlov och sommarlov. ska ju jobba en månad men sen är jag leeeeedig resten av sommaren fram till skolan börjar. ledighetskommiten nivet..men egentligen ska jag inte klaga. visst har jag lite pengar nu när man går i skola och inte jobbar lika mycket, men jag ska säga att jag INTE längtar tillbaka till att få jobba igen. så att i 3 år framöver få styra o ställa lite som man vill, vakna när man vill, samt att läsa då känns underbart!! att jag inte gjort detta tidigare. forever a student eller nå...eller nä. ledighet är iaf bättre än pengar! man ska inte leva för att jobba utan jobba för att leva....blablabla. 

den 28e fyller mamsen 60 bast och då blir det fest för henne i pite. längtar litegrann faktiskt. ska bli kul att träffa lite släkt som man annars bara träffar på begravningar. ska bli kul att ge henne mitt snygga collage som jag snört ihop också. det tog 6 h att göra men jag älskar sånt...

nä nu ska jag läsa lite mer om vårat kära nervsystem innan biggibiggibiggibrooother börjar.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0