jag veeeet.

Jag hade tänkt att börja med en klassiker:
Nu var det länge sen jag skrev något ordentligt i bloggen.
Vad har hänt sen sist då?
I helgen vare ju fest. Riktigt trevligt som vanligt :)
Annars denna veckan så har jag varit på praktik, varit på Sigges playdates osv. Vanliga saker :)
Jag och Jocke har även beställt kök så förhoppningsvis är det klart innan nästa månad...ska bli underbart att äntligen få färdigt allt...

Imorrn är det min sista dag på praktiken. Det känns lite sorgligt faktiskt, har haft så himla kul! Det känns lite motigt att sätta igång med pluggandet igen, men man kommer väl in i det snabbt. Måste ha klart ett arbete tills den 16 mars och jag har knappt börjat än...Blir tuffa veckor framöver. Den 23e tror jag det var...då har jag min första tenta. så jag har den att plugga till också...jiha.

jaja nu ska jag packetera sommarkakan som jag bakat nu ikväll. ska ju bjuda på en massa fika imorrn.
Sen blir det dusch och efter det sängen.

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0