day off

Idag är det "egna studier" som gäller, alltså behöver jag inte vara på skolan. Men likförbannat så vaknade jag tiiiiidigt idag. Something is wrong with me :) skyller på ålderdomen...

Just nu håller vi på med världens tråkigaste kurs på skolan. Vetenskaplig teori och metod! Ni med sömnproblem som har svårt att somna på kvällarna! Jag ordinerar att läsa lite ur Jarl Backmans bok Rapporter och uppsatser så ska ni se att ni somnar inom 5 minuter.

Kanske ska lyda mitt eget råd och läsa lite nu. Sängen here i come!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja den boken är inte kul alls...

Men vetenskapsteori för nybörjare - använder dom den boken än? Den är intressant bara man sätter in sig ordentligt =)

2011-03-31 @ 18:19:17
URL: http://emmakarlsson86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kommer gilla den sen eftersom den kommer användas till de flesta kurserna under hela utbildningen. Som emma karlsson skrev den är intressant bara man koncentrerar sig ordentligt :)

2011-04-05 @ 21:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0