ojdå

Hade nästan glömt bort min blogg. Jag har ju blivit arbetare nu igen så jag jobbar hela nätterna och sover på dagarna, därav ingen uppdatering här.  Inte för att jag har så mkt att skriva eftersom inget roligt hänt den senaste tiden men man kan ju alltid börja att klaga på kylan som är nu idag. Har varit supervarmt i flera dagar och nu helt plötsligt är de så förbannat kallt och blåsigt. TYPISKT för mig som vill ha lite färg. har ju varit dyngförkyld nu under soldagarna så jag har inte kunnat sola särskilt mycket...

Längtar till helgen. Då är det fest på lördag för Ida & Bränna som fyller år i dagarna här. Location: öbacka strand! ska bli riktigt kul.
Jag är uppbokad varenda helg nu framöver kom jag på.
I helgen: fest som sagt.
Midsommar: firas mest troligt i södervik.
1 juli: Larsson kommer hit :)
2 juli: Födelsedagsfest för Jockes syrra.
9 juli: Dop i pite för lilla Elias, sen kanske lite födelsedagsfest för Larsson på kvällen.

Sen helgen efter då vetefan vad de var jag skulle göra. Vet iaf att jag fått semester den helgen så nått roligt blir det!

Hmm de var allt för idag. Snör in en video med VÄRLDENS just nu bästa låt. Ingen hårdrock däremot, hör och häpna!


Kommentarer
Postat av: Malin

I knooow!!den är jävlat bäst..älskar Judas!!!!:)

2011-06-16 @ 01:42:22
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0