midsommar å käära midsommar...

Nu är midsommar helgen över och för mig väntar det 3 jobbnätter på rad. jippi. Nä de känns inte jippi, är fortfarande lite små"trött" efter midsommaraftonen. Det blev en mycket lyckad kväll, trots att vi var i stan. Sanna och "Evert" hade riggat upp ett partytält på innergården + att gaypolisens stereo var på plats så det var ju som gjort att bli lyckat. sen alla underbara människor som var med gjorde ju festen BÄST :)
Det blev några lekar under kvällens gång och tyvär så förlorade tjejernas lag :/. "Priset" för killarna var att 4 tjejer skulle springa näck runt hyreshuset! Haha och så blev det. såklart ställde ju INTE jag upp på något sånt :)
Jaja lyckad kväll som sagt och jag o jocke var väl hemma runt 3-snåret. inte illa pinkat...

nu ska jag slöa innan jobbet. slänger upp några bilder innan...
hejs







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0