livet leker!

Det är fredag, tentan är gjort och ledigheten har börjat :)

Det har ju inte ungått någon att jag pluggat anatomi de senaste 2 månaderna. Vi skrev tenta på detta i tisdags så nu har jag sommarlov! Kan äntligen se på tv, läsa en bok, göra ingenting utan dåligt samvete :) känns så grymt SKÖNT! däremot gick de lite halvers på tentan. blir glad om jag får godkänt! annars får jag sikta på omtenta den 1/9. det är ju ett tag tills dess så jag behöver inte plugga nått förrän i augusti hursomhelst. lovely!

jag har ju inte heller nämnt något om mammas 60-års fest. den blev iaf mycket lyckad :) jag hade riktigt roligt!
I helgen däremot så blir det Sjöbris ikväll med partypinglorna, sen imorrn ska jag hänga med anna, får se vad de blir att vi hittar på :) Vädret är uuuuuuuuuunderbart ute. funderar på att sitta på balkongen en stund för att få lite färg ;)

hörs sen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0