En liten paus

Sitter på jobbet just nu och tänkte ta en liten välbehövlig paus efter allt springande. 2a natten av 4 och det är mer än halva natten kvar..känner mig lite smått seg men jag tror nästan att förkylningen håller på att ge med sig lite.. Iaf så tänkte jag göra en liten update om helgen som varit. I lördags vart de ju som sagt lite fest. Dagen började med att jag, Jocke och Jonas satt och drack lite bacardi på våran balkong i solen..sen drog vi iväg till ida och öbacka strand där hon och brännas födelsedagsfest skulle hålla till. Vädret var underbart och det var bra uppslutning med folk. Riktigt roligt var det :) sen att gaypolisen fick besök av umeåpolisen var ju lite kul. Nå surkärringar i husen runt omkring hade ringt och klagat på den höga musiken så poppon kom dit och gav oss en liten varning..men annars grymt schyssta poliser, ovanligt enligt mig... Jaja kvällen slutade med utgång på allstar och jag hade riktigt kul där för en gångs skull :) Midsommar då. Jag och Jocke har 3 olika alternativ. Hagafest med gänget, fara till Micke o verres stuga eller dra till södervik. Allt känns roligt men de lutar nog mer åt Haga :) jajamen den som lever får se...har ju nån dag att bestämma sig. Nu ska jag fortsätta jobba. Det larmar för fullt nu! Gonatt till er som får sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0