Dagen började undebart!!

Vaknade för en liten stund sedan. Började min dag genom att kolla resultatet på anatomitentan...och gissa vad!!!! JAG FICK GODKÄNT!!! Wihiiiiiiii :) JAG alltså! Fan va bra det känns. Såg att mer än halva klassen fick IG :/ så ni förstår inte hur bra detta känns att jag klarade den, tillåme med några poäng över godkäntstrecket!! Det känns alldeles underbart och nu kan sommaren börja på riktigt! Min supersmarta Anna fick självklart VG som hon är så väl förtjänt av! Utan hennes plugghjälp hade jag nog inte klarat tentan. Livet är bra :)

Pratade med Risberg i telefon nyss också och man blir alltid lika glad av att snacka med henne! Så 2 bra saker under kort tid...dagen kunde inte börja bättre.

Nu ska jag käka frukost!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0