semester!!

HEJ!
jag har semester och de känns så jävla sköööönt! Igår 07.00 gick jag av mitt sista nattpass på Skräddaren Carema och jag tänker INTE återvända. Städade ut skåpet, kastade massa grejer och med världens största leende på läpparna lämnade jag stället :) 5½ år har jag slavat dag ut och dag in på detta ställe men nu blir det inge mer. KANSKE tar jag på mig lite extrapass då jag vill ha lite pengar, men annars har jag inget inplanerat där :)

Det var en vecka sen jag skrev på bloggen sist. Det har inte hänt så mkt förrutom att jag var i Pite i helgen. Det var ju som sagt dop för lilla Elias och det var väl allt jag hann med. Ifs så hann jag med årets första dopp, på Gläntan. Vaaaarmt i vattnet var de också :)
Idag har jag varit i shoppartagen. Har återupptäckt H&M och shoppade lite grejer på Rean där. Bra för fattigstudent-ekonomin :) Sen så har jag & Jocke grillat fläskfile till middag, varit i Baggböle och plockat smultron samt busat med Sigge. Härlig kväll helt enkelt. funderar på att baka en smultronpaj för att ha med mig till Lögdeå imorrn...får se vad jag gör. Först blir det iaf Mentalist avsnitt :)

bye



sötsigge på gläntan



bildbevis på badaren



syrran & jag



den gooda smörgåstårtan



min snyggjocke på hemlunda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0