ensam hemma

Jocke, Kalle & Nicke drog från Umeå kl 05.30 i morse till pite för att hämta upp farsgubben för att senare fara vidare till Vouggatjålme och ta hellikopter därifrån till våran stuga i Goddo. De har väntat ett år på denna resa så det är skönt att de äntligen får komma iväg :) fiskegalningarna! sen att pappa ska åka hellikopter dit första gången är en syn för livet...synd att man missar det :) tur att jocke ska filma!
Själv så är man ensam tills på onsdag. Eller ensam o ensam...jag har ju lillbarnet :) känns faktiskt riktigt SKÖNT! får man säga så? ibland är det fan skönt att bara vara själv, äta när man vill, sova när man vill...bara slöa...gå omkring i mjukisar varenda dag osv osv. livet leker som en gubbe på jobbet brukar säga.
på onsdag ska jag hämta upp pappa och jocke i skellefteå...så jag får se om jag far till pite först DÅ eller om jag far på måndag eller tisdag. har ju som tänkt vara i pite en vecka nu...under pdol o allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0