1 vecka

oj nu var de visst en vecka sen jag skrev någonting här. mycket roligt har jag hunnit med på den tiden.
I tordags kom ju mamma och pappa och hälsade på. Riktigt trevligt :) de sov över här till fredagen för att sen åka vidare söderut till Tierp där Malin & Jörgen har sitt torp.
För mig bestod fredagen av ännu ett pitebesök. Larsson kom ju hit :) Det blev fest på kvällen och utgång på O´learys! Sjuuuuukt roligt var det också :) De måste vi göra om snart babe!
Lördagen var det dags för Jockes syrras 40-års fest. Vi var ute i deras stuga, åt god mat och drack en o annan gin ;) däremot var jag gode sliten sen fredagen så de blev lungt för mig.
söndagen var vi i Lögdeå, solade och grillade, och på kvällen var de för min del dags för jobb. jobbade 2 nätter och nu är jag ledig till på söndag. sen jobbar jag bara sön,mån,tis och sen är det SEMESTER!!!! inget mer jobbande inplanerat för min del. från och med nu ska jag bara jobba extra om det behövs. annars är jag ledig till 2014 då skolan är färdig ;) DE NI!!

nä nu ska jag ut i solen.

vi hörs

en bild på finmalin som jag sminkade i lördags:


Kommentarer
Postat av: Malin

sjääälvklart ska det göras om!!:)ha en bra dag!puss

2011-07-07 @ 08:41:32
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0