Lucky me

Idag ringde en kvinna och sa att jag tagit mig in på sjuksköterskeutbildningen, bara att tacka JA eller NEJ. Jippi tänkte jag. Men känslan försvann likafort när jag insåg att jag har ju ett jobb. Ett jobb som inte ger en studieledigt bara genom att knäppa med fingrarna. BLÄ!
Så det blir inget studerande för mig i vår...Kanske provar att söka in till hösten?
Den som lever får se.
Måste iaf säga att jag blev oväntat besviken. Trots att jag inte tänkt på studier på ett tag så blev jag överraskad när jag hade tagit mig in. Med enbart betygen!

jaja. får knoga vidare...

Kommentarer
Postat av: Kimrebekka

Hello admin, nice site you have!

2011-08-12 @ 10:00:24
URL: http://kimrebekka.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0