Internetshoppingförbud råder...

Yes, det är de senaste.
Jag får inte shoppa på internet nått mer. Eller iaf på en månad. Delmål vettni ;)
Klickade hem 2 par skor från Iron Fist för ett par dagar sen och kom fram till att nu får jag fan lägga av. Inte helt gratis direkt. Men det var kärlek vid första ögonkastet :)
iaf så har jag kommit fram till att de mesta av mina utgifter är från internetshopping. det är ju så enkelt. ska jag köpa något hädanefter så får jag pallra mitt ass ut på stan och handla. då vet ni det.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jamen då tycker jag att du ska ta o pallra ditt ass hit o hälsa på, så kan vi shoppa:)

2011-01-17 @ 17:33:43
Postat av: sofia

önskar nästan att jag skulle kunna lova mig det!

internetshopping är DÖDEN för plånboken

2011-01-19 @ 12:04:58
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0