Första inlägget 2011

Drygt en vecka in på det nya året har jag äntligen fått tummen ur och skriva de första inlägget för i år :)
Nyårsaftonen spenderades på Nydala med världens bästa gäng. Vi käkade 3-rätters och sen begav vi oss till stan för att se på fyrverkerierna. Efter det var de fest hos Jonas. En lyckad kväll och en bra start på det nya året :)

Annars har det inte hänt så mycket. Jag har startat "ett sundare" liv för 9876567 gången och har lyckats än så länge. Men 8 dagar är ju ingenting så man får se hur det går ;)
Jag har också fått min nya mobil. Iphone 4 om det nu har undgått någon ;) JÄVLAR vad nöjd jag är. Blir INTE att byta till samsung kan jag tala om. denna mobil får 10 av 10 + av mig. 

Jag är ledig i helgen. Ingen fest för min del (part of the new life).
Jag har just skjutsat Jocke till Schiller...de ska spela tv-spel hela jävla dagen så jag och sigge är ensam hemma. FAN va skönt måste jag säga...visst får man säga så? ;) härligt att vara helt själv nångång...

nu ska jag vara mobilnörd en stund.
skriver väl sen.

bye





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0