"första dagen i skolan"

Började dagen med att ringa till en dam på umu för att tacka JA till platsen :)
Sen började allt väldigt fort! Kl 10.00 befann jag mig på universitetet för att få information + fotograferas.
JÄVLAR vad mycket det är att ta in alltså, är helt slut i skallen. Hann inte träffa min grupp, utan det ska jag göra imorgon. Ska även gå på min första föreläsning. Vad är omvårdnad? Hahah fyfan ska jag behöva höra allt dedär igen. minns på usk-utb att de var allt anita och sinkan tjatade om... jaja :)
Har även beställt alla böcker som behövs, så på MÅNDAG kör jag igång ordentligt har jag bestämt.
Sen har jag fixat konto på internet där jag ska hämta all info om tentor, seminarier o all sån skit. ojoj detta är inte gymnasiet emma! allt ska man hålla reda på själv ;) ingen lärare som pekar finger.
efter all denna aktivitet så var kl 14.00.
Kl 15.00 for jag på hud.nu och fick en välbehövlig ansiktsbehandling + frans & brynfärg.
kl 17.00 var jag på face för permanent ögonfransböjning.
BRA avslut på en hektisk dag :)

nu sitter jag i sängen och känner mig helt död. min förkylning gör ju inte saken bättre heller...
blir en tidig kväll ikväll. ska ju vara på skolan 08.30.
känns sjukt att skriva SKOLAN.
usch och fy.
nä nu ska jag läsa lite om sänglägeskomplikationer. härligt kvällslektyr!

puss och stön
gonatt

Kommentarer
Postat av: Malin

Kommer att gå så bra det här:)

2011-01-28 @ 11:08:01
URL: http://maaajos.blogg.se/
Postat av: jonna..

Så roligt då! :) T1 är mkt flum.. Men henn blir.mkt bra :)

2011-01-30 @ 13:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0