trött, tröttare, EMMA

å herregud vad trött jag är idag.
har sovit som klubbad inatt och har inte vaknat nu på morgonen av varesig sms eller telefonsamtal! tur sigge vet hur han ska göra för att få upp mig :)

var uppe sent igår och gjorde lite "rättningar" på vårat arbete...

Idag är jag ledig och funderar på att dra iväg på stan. om jag orkar vill säga....

JAG LÄNGTAR SOM FAN TILL HELGEN!! på lördag ska vi ha partypingelfest hemma hos Ulrika ute i buschen. sen blir det utgång på coverclub. SOM jag längtar :) det ska bli så trevligt!

min vecka:
idag: "ledig" men ska vara hemma och plugga
imorrn: delvis ledig + ska vara hemma och plugga...
torsdag: skola på förmiddagen, vaccin på eftermiddagen...jobb 21.00 - 07.00
fredag: jobb 21.00 - 07.00
lördag: PARTY
söndag: bästa slöardagen i världen.

nu flummar jag bara på, dags för VBÅ!

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0