ganska söta poliser

Sitter och ser på 112 på liv och död som går på tv4+. Det är ganska söta poliser med i det programmet :)

Annars då?
Jag har varit 3 dagar på praktiken nu. Känner mig redan som hemma :) Det är faktiskt ganska roligt!
Dock är jag trött som tusan så därför är bloggen inte prio 1 just nu.

I helgen som var skulle vi ju ha pingelparty. men det blev inställt pga att ulrika blev sjuk.
istället blev det middag hos micke och veronika, sen bar de vidare till nina och magnus på ersboda för lite mer fest. utgången blev på coverclub! roligt som vanligt :)

Nu på fredag bär de av hem till pite! farsgubben fyller år och det vill man ju inte missa :)
ska bli härligt, hoppas jag hinner träffa lite kompisar också!

jaja nu ska jag på ica kvantum för lite handling.

hejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0