nämen guddaa då

Fan! Nu har jag blivit förkyld igen!!!! Som att de inte räckte med bältrosen och the shit innan sommaren. Men jag tror att denna förkylning kan vara en liten light verson. Eller det måste den för jag ska på bröllop på lördag!!!

Skola på måndag. Jag känner mig inte ens 0,00001% peppad på att börja om. Kursen som vi ska börja med är inte den roligaste heller. BLÄ! dyrt blir de me kurslitteraturen också om man måste köpa alla böcker. neggoemma kan ni kalla mig. visst börjar jag bli lite less på att bara glida runt hela dagarna, men skola....jag skulle vilja jobba litegrann också(FAKTISKT), få svettas lite.

om vi ska gå in på ännu ett intressant ämne så kan jag ju nämna mitt älskade Våra bästa år :) vafan john kan ju inte bara vara död? han har ju varit med hur länge som helst. och han fick avsluta sina dagar med att bli påkörd. inte bra. sen så börjar jag bli less på dendär jävla vendettan, att sami måste gifta sig med EJ för att den ska vara över....kom igen!! haha. jaja nu börjar det om 6 minuter. måste fixa kaffe innan dess ;)

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0