historien om MIST sthlm

Det finns en cake eyeliner i världen som är värd att använda...den är från märket MIST sthlm. Denna är väldigt svår att få tag i...antingen måste man till stockholm för att handla, eller så handlar man på deras hemsida och de krävs förskottsbetalning + att det tar upp till en månad innan man får prylarna. Men i förrgår gjorde jag en liten upptäckt. ÄLSKADE nelly.com har fått in märket i sitt sortiment och jag beställde DIREKT. fick hem varorna idag och jag är SÅ nöjd :) så nu kastar jag iväg all skit från make up store som jag behövt använda i brist på annat!
haleluja! endast en sminknörd som jag kan förstå lyckan i att enkelt få tag i bra produkter.


ögonskugga + grå & svart eyeliner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0