snart dör jag av uttråkadhet...

Detta jävla skit som vi håller på med i skolan just nu är tamefan de tråååkigaste jag har varit med om. INGENTING är fan tråkigare än detta. Att ta fram en vetenskaplig artikel på engelska, som ska översättas för de första, och sen ska den granskas känns så J********a onödigt. ALLT detta för 4 poäng på en tenta...BLÄ!! GE MIG STYRKA!!(som Heman säger) Jag längtar till imorrn. Då är det pingelparty hemma hos mig, ska bli jääkligt trevligt :) Förra helgen när vi var på CoverClub så var det nån idiot som stal min Iphone 4 & börs innehållande alla kort + 650 spänn. Känns något SURT! Har varit utan mobiltelefon i en vecka nu och jag måste erkänna att man blir lite handikappad. Jag har beställt en ny iphone som troligtvis kommer imorrn. ska bli så SKÖNT att komma tillbaka till verkligheten igen. som den fattiga student jag är TACKAR JAG mig själv för att jag har en allriskförsäkring, med andra ord en DRULLEförsäkring. En DRULLE var precis vad jag var i lördags. jag har aldrig tappat något i hela mitt liv, och nu känner jag mig nästan våldtagen av att veta att någon snokat omkring i min telefon...alla mina fina kort, telefonnr osv. USCH för oärliga människor. Vad har hänt med alla personer som går till polisstationen och lämnar in upphittade saker?? Finns dom längre?? Jaja nu ska jag sluta skriva. Jag skriver enbart för att slippa plugga. Kanske ska jag ta o städa lite? Ser jag inte en dammråtta under TV-bänken?? NEJ emma du ska plugga ditt psyko som har en monolog med dig själv!!! som sagt. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0