monday

Hello!
Måndag idag och en ny kurs startar idag, anatomi & fysiologi! Däremot var jag så jääkla trött imorse så jag orkade inte fara på föreläsningen... Läser hemma istället! Hoppas det blir lite sol så jag kan sitta på balkongen och få färg samtidigt.
Annars går de bara finfint i skolan. Fick VG på första tentan OCH på den andra tentan :) känner mig nöjd! på universitet har man ju inget MVG betyg så VG är ju högst ;) hoppas jag fortsätter denna trend med höga betyg! däremot de jag hittills har läst i anatomiboken är så jäkla SVÅRT!! hur ska detta gå :) blir glad om jag blir godkänd.

hmm...påskvecka i veckan. jag funderar fortfarande om jag ska orka fara till stugan. lääängtar efter mina kära lappmarker men vet inte om jag ids åka så långt. hursomhelst måste jag iaf till pite när min systerson ploppar fram. hoppas att det blir idag för om farmor levt hade det varit hennes födelsedag idag :) passande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0