jag har verkligen försökt

Ikväll kände jag för att se lite på MTV video awards. mest för att se Gaga vinna lite priser :)
Men de hela slutade med att jag blev ordentligt illamående. Jag älskar musik, men årets liveframträdanden var fan inte musik. Då menar jag hajna kanye och bob och drake och vafan dom nu heter...FYFAN vad dåligt. speciellt dendär låten då mary j blige (eller hur man nu stavar hennes namn) gnällde sig igenom en hel låt och "rapparen" prata på så man blev helt jävla yr i skallen. förbannad blev jag också... usch vad dåligt. jag försökte verkligen att se programmet men de var omöjligt. jag förstår mig inte på sån jävla skräp. hur kan folk lyssna på det? jag frågade mig själv om de är nån där ute som tycker det är bra. ne herregud, elvis han vänder sig i graven...tillåme 2pac tror jag gör det...

jaja jag var bara tvungen att avreagera mig lite för att kunna sova inatt.
det lär väl bli mardrömmar efter dessa skräckscener.

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0