umehud.nu

Jag har lite cash att sätta sprätt på i denna "skönhetssalong" och funderar fortfarande på vad jag ska göra för pengarna. Bikiniwax? ;) Bli sminkad? ;) Manikyr? ;) Massage? ;)
Skulle vara roligt att bli sminkad av nån annan för omväxlings skull. Se vad dom skulle hitta på med färger osv...Få lite ny inspiration :) Hmmm...jag ska fundera....

Idag har jag jobbat och haft medarbetarsamtal. Det gick bara fint, fick fram mina klagomål så nu känns de bättre i sinnet. Ikväll när jag kom hem hade Jocke gjort tacos och till det fick jag samtidigt se mina inspelade VBÅ-avsnitt så jag ska inte klaga på dagen.

Nu ska jag och mina grabbar gå och sova. Ska ju såklart upp och jobba imorrn igen :/

gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0