...så är det på löningsdagen glömt!!!

Wooohooouuuw :) Lön idag! Känns riktigt riktigt bra. Dock blir de ju som sagt ingen shopping för mig November månad...men jag hann beställa lite från Nelly igår ändå ;) det är ju faktiskt oktober än. men jag startar ändå från och med nu!!
Hann göra av med ca 1000 spänn på Sigge idag också. veterinärbesök + antibiotika är inte billigt kan jag tala om!

Annars då?
Har varit på utbildning fram tills 16.30 och kom hem för en stund sen. Vi ska ha utb i bemanningsekonomi några dagar nu och det var faktiskt skitkul! Älskar siffror :) Sen att vi håller till på Scandic gör ju inte saken sämre heller. Hotellfrukost + lunch + eftermiddagsfika = MMMmm :) Däremot om jag fortsätter vräka i mig som jag gjort idag kommer jag gå upp i vikt...men de är ju sååå gott!

jaja nu blir det lite Brothers & Sisters, sen VBÅ.

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0