Pite

Är just nu hemma i Pite. Jocke ligger och snarkar brevid mig och jag har nyss lekt med Thea sen 10-tiden. Älskar dendär gullungen...hon är så jäkla cool :) Däremot blir man gode trött efter allt målande, dansande, sjungande och lekande med dockor. haha...

Pappa fick komma hem från sjukhuset igår. Första gången på 1½ månad. Jag är så stolt över honom! Han är bäst och SÅ duktig. Vill inte skriva mer om det för inga ord kan beskriva hur jag känner....Lycka!

Ikväll ska jag på fest hemma hos Charlotte. Det blir vi, frida, tuss, carro och säkert någon mer. Ska bli riktigt trevligt :) Däremot ska jag bara vara med på förfesten, ingen utgång...

ska vila ett tag nu.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0