jag blir så förbannaaaaad!

skrev nyss ett långt inlägg, men sen lyckade klantarslet jag trycka på "bakåt" knappen och allt försvann. jävla skit!

iaf så lite av det jag skrev var att det är ju halloween i helgen. vi ska däremot inte göra något speciellt eftersom mina vänner har planerat maskeradfest NÄSTA helg istället...de me full koll ;) NOT!
för min och jockes del blir det nog en tripp till Lögdeå ikväll, sen så imorrn får vi se. kanske blir det lite fest ändå? kanske inte? den som lever får se....

jag har jobbat natt inatt. gick och la mig 07.20 imorse och vaknade 11.15. Inte mycket sömn för min del alltså. känner mig lite mör...ska nog provsomna om en stund.

adios



remember this?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0