Iskallt!

Idag är det verkligen ingen värme ute! Var nyss iväg på en promenad med Sigge och jag måste säga att det var ingen höjdare att gå vid älven idag. Det blåste så jäkla mycket att mina öron blev till is...ellernått. Brr...

Jocke har stuckit iväg till Luleå på utbildning. Han for 06.00 imorse och kommer tillbaka ikväll nångång. Drygt som fan att köra den sträckan 2 ggr på en dag. He he
Måste medge att det är ganska skönt att vara ensam hemma :) Det var lääääääänge sen nu! Jag älskar mitt eget sällskap och att få bara rå om mig själv...och Sigis då, men han är ju som jag.

jaja nu ska jag påbörja min slöardag ordentligt med att se lite serier. först ut: Brothers & sisters

*smack*


Förresten....Maiden i sommar? :) Jo, jag tror det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0