Det känns tomt

Nu har alla åkt tillbaka till Pite.

Pappa fick ju komma tillbaka till Umeå och NUS lördag den 2/10 och fick åka hem till Pite idag. Eller hem och hem, han ska få fara på Pite lasarett nu. Med följde Malin & mamma som bott här den senaste veckan...Det känns tomt efter att man varit uti varandra i en hel månad...Men jag är SÅ glad att pappa mår bättre :) Anledningen att han fick fara tillbaka hit var att han fick en infektion i bröstbenet och var tvungen att opereras igen pga av att benet glidit isär. Stygnen hade luckrats upp och de enda som skyddade pappas hjärta var huden...
Det känns tråkigt att jag inte kan vara hos pappa nu, men jag jobbar och kan inte fara till Pite förrän den 22/10. Jag var ju hemma från jobbet i en månad och kan inte vara borta nått mer.

Jag älskar dig pappa! Du är den starkaste människa som finns!
Ingen är roligare eller mer positiv än DU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0