tiden går för fort

Jag har nyss kommit hem från Risberg & Danne. Det var på tiden jag hälsade på och fick se deras nya hus :) Riktigt, riktigt FINT måste jag säga. Första gången på år och dar jag o risberg inte är "grannar". Känns sådär, men tur det bara tar ca 5 - 10 minuter att köra bil dit från månskens. Nu är jag då rejält uppdaterad på det senaste som hänt i stan, känns bra ;)

Annars idag så har vi ätit världens godaste farsdagsmiddag. Brorsan, Petra, Mange, Sanna & Thea var förbi så jag hann leka en stund med mina gullepluttar. Har en jättesnygg fläta i håret nu som Sanna gjort ;)

Hmm...har inte så mkt mer att skriva för tillfället förrutom att jag åter igen ska beklaga mig för att fara hem till umeå imorrn. jag har haft så ROLIGT i helgen. Larsson är den enda jag inte hunnit träffa, men de får jag styra upp nästa gång jag kommer hit. Eller hur darling? ;)

Nu blir det att se lite serier, sen sängen.

gonatt

Kommentarer
Postat av: Jocke

Tråkigt att du måste fara hem därifrån :( Men roligt att du kommer hem. Börjar nästan bli lite tomt utan er två nu. Vi ses senare idag.

2010-11-15 @ 08:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0