"ni kommer att garva läppen av er"

haha vilken söt reklam...tror de är telenors eller tele2s :)

Hmm måndag idag.
Känner att man börjar piggna på sig efter helgens bravader. Ska jobba inatt och imorgon natt sen är jag ledig resten av veckan. Inte de minsta underbart ;)

Fick mail av en tjej som frågade hur mycket jag retuscherar mina bilder som jag lägger upp här. Svaret till dig är: INGENTING! Jag får väl skylla på bra gener? att jag är makeupartist? + kamera med autoinställningar!
Yes då vet du.

nu ska väggen målas. KÖP ALDRIG FÄRG PÅ BILLIGAFFÄRER!!! Inte ens om färgen är rekommenderad av tv4as Förkväll. Vi ska måla 3:e!! varvet idag, och inte ens då är det säkert attde blir bra. skräp!
jaja en chansning var det, men en sån chansning blire aldrig igen.
Puh...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0