Livsfara på Dollarstore

Okej nu känner jag mig som Se & Hör, har kryddat rubriken litegrann...
Däremot kan jag inte förklara min kärlek till Dollarstore nog många gånger! Hoppas dom öppnar i Umeå nån vacker dag :)
Iaf så köpte jag mina favoritgodisar där idag, 3 för 10! Skitbra. Dock börjar jag blöda från gommen av dom, men smakar det så kostar de...eller nå.

Idag har jag tagit det lungt här på månskens. sov länge, drog med mamma o pappa på coop & willys, for en sväng på dollarstore (som sagt)...sen har jag bara slöat. Har nyss snört ihop en potatisgratäng. Det blir ju oxfilé till middag idag :)
Pappa blev glad över sin farsdagspresent han fick av mig. Ett fotbad, precis som han önskat sig :)

Imorrn kring 09-10 bär det av hem till Umeå igen. Känns trist! Tänk om man kunde flytta alla kompisar dit.
saknar er redan!

ska busa me sigge nu.

hejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0