16 minusgrader

Brrr vad kallt det är ute idag. Jag har inte vant mig vid minusgrader än!

Jag har haft en uuunderbar helg.
I fredags när jag kom hit till pite så umgicks jag med mamma & pappa. Sen på kvällen drog jag till Tuss och surrade en stund. La mig ganska tidigt den kvällen...

Lördagen började med en tripp på stan med Tuss. Fick ju åka i hennes nya fina bil ;) hehe! Vi gick på akademibokhandeln och glodde litegrann på Andreas Carlsson från Idoljuryn. M M Mmmmm ;)
Sen efter det drog jag till Peaken & Robban för en kopp kaffe. Riktigt trevligt :)
Till middag igår åt jag, mamma & pappa pizza från Ängeln. Det jävliga var att när jag hämtade pizzan så spillde jag ut halva fyllningen i bilen på golvet. Tur jag har Sigge som fick uppgiften att "städa" upp i bilen. Blev en rejäl måltid bestående av skinka & ost. Han klagade inte :)
Efter middagen hämtade Peaken upp mig åså drog vi till henne igen för att piffa inför festen hos Carro. Runt 19.30 hämtade Carro upp oss. Jag & pikken stannade till ca 23 sen tog jag taxi hem och avslutade kvällen med att se Så mycket bättre på tv4play. BRA kväll :)

Idag är det farsdag. Petra, Thea & Sanna kommer förbi senare :) ska bli kul att träffa mina gullepluttar.
däremot vill jag hinna förbi Risberg idag också, se hur hon har det i huset.

jaja nu ska jag sova en stund...
hejs


dödspolarn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0