lite mer lördagshändelser...

- Jag tvättade Jockes kläder i tvättmaskin efter "incidenten". Med kläderna tvättades även hans mobiltelefon samt hans kortetui med alla kort. (Mobilen funkar ej längre)
- Jag och Robert dansade så vi stötte i akvariet så minst 1 liter vatten for på vårat nylagda golv.
- Jocke upptäcker att en hel Rom&Cola har spillts ut på våran nymålade vägg.
- Min datamus låg i en pöl med vin dagen efter.

Ja de var väl kort o gott lite mer goda minnen att skratta åt såhär i efterhand :)

Vissa saker ska man ju inte skriva om i sin blogg, bland annat kanske sånna här "pinsamma" saker om man tänker att kanske en framtida arbetsgivare ska läsa osv...Men denna lördag går till historien så det vill jag pränta in som minne här på bloggen. 


jaja nu är det sagt. yran är över och trots luftvägsinflammation längtarjag redantill nästa år!

nu har vårat bredband kommit så snart vi har kopplat in de surfar vi med 100 mbt!! jippii...
ska fixa me dedär nu

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0