Lady Gaga

Var ska man börja? Hur kan man börja med att beskriva denna underbara artist?!
Jag kan bara säga att jag är helt jävla...kär...i henne nu. Shit vad underbart bra hon var i fredags!!
Vi, jag och Jocke, kom till sthlm runt 15-tiden. Det blev en hel del shopping och sen gick vi tillbaka till hotellet. Senare kom Elin, Peaken och Lillan(?) dit. Vi skålade med lite skumpa och sen drog vi iväg till Globen! Gaga började spela mellan 20.30 - 21.00 och första låten blev Dance in the dark! Partyt var igång ;) Hon spelade bara bra låtar och det var mkt roliga grejer som hände på scen. Åså kläderna ;) M m mmmm... Sista låten var Bad Romance och ALLA stod upp och sjöng med...grymt.... :) Konserten får 5 + av 5 möjliga av mig! Snålaftonbladet gav bara 3 medan Expressen gav henne 4.
Efter konserten skulle vi alla dra till Collage för att fortsätta festa, men vi blev lite lata så alla for hem. SYND var då detta eftersom jag läste i Aftonbladet att Lady Gaga hade farit dit för att festa. Inte för att jag tror man skulle få en skymt av henne där, men ändå :) Lyckat får bli ordet för att sammanfatta denna helg :)

Igår när vi kom tillbaka till Umeå så drog vi direkt till Jockes föräldrar i Lögdeå.
Idag hann vi med årets första fisketur. Fick dock ingen fisk men det känns kul att sommaren är påväg!
Nu ska jag och Jocke packa packa packa och packa...

ha en bra söndag!!



SNYGGAST!!



Köpte: 3 klänningar, 3 par trosor, 1 väska, 1 tröja, massor med smycken, ett par leggings och ett par mjukisbyxor...




yeha


Kommentarer
Postat av: Sofia

underbart! tack för i fredags!!!

2010-05-09 @ 18:53:28
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0