jag firar fortfarande

Hello!
Håller just nu på att laga världens godaste soppa som vi ska ha till förrätt ikväll! Vi ska fara till Jockes föräldrar och vara där till imorgon. Ska bli härligt! Kanske blir det lite fiske också ;)
Som sagt så var det ju tänkt att vi skulle börja flytta igår, men istället så får man njuta av det fina vädret! Inte helt fel det heller. Däremot så vill jag inte vara i denna stökiga lägenhet så därför blir de en liten tripp söderut.

(Jag är så jävla glad att Philly vann inatt)

Annars så längtar jag till brännbollsyran. Det ska bli så kul att se de sexiga gaypoliserna igen ;) ännu roligare blir det med Nordic Rock. BRA start på sommaren.

jaja nu ska jag fortsätta med soppan.

ha en bra lördag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0