Första natten i nya lägenheten...

Jag har sovit hyffsat bra inatt måste jag säga. Vi sov första natten i den nya lägenheten :)
Jocke hade säkert 40 graders feber inatt och svettades...jag hade ont i hela kroppen och var helt slut. Så somnade, det gjorde jag ganska fort.
Idag har det inte gjorts många knop här hemma. Det har varit en riktig slöardag med film och ännu mer sömn. Det känns som man är helt mördbultad i hela kroppen av allt bärande och målande. Så vi har tagit paus från det idag!

Jag kör fortfarande internet från den gamla lägenheten. Tur att de trådlösa sträcker sig så långt annars hade man varit utan till den 1 juni. Visst går det liiite segare, men de är sånt man får ta.

jaja nu blir det internetshopping.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0