klänning

sitter just nu och funderar på modellen till min klänning som jag ska sy. jag har ett hum hur jag vill att den ska se ut, men detaljerna behöver finslipas :) äntligen får jag lite användning av symaskinen jag köpte för nått år sen :)

annars idag så har jag varit ledig. sov till kl 11 sen har jag bara slöat + börjat på en ny bok Gold diggers. riktigt bra faktiskt. jag har fan blivit en riktig bokmal på senaste tid. har ju nyligen upptäckt att de är kul att läsa böcker. jag har tillåme hunnit skaffa en favoritförfattare. förrutom elisabeth nemert så är leaslie pearse en favorit :) har just läst två böcker av henne...först Rosie...sen Beth & Susan. riktigt bra :)

jaja nog med boksnack. får ju inte förstöra min coola image (läs: inte)


ska se brothers & sisters + desperate housewives nu :)

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0