jag vet att jag tjatar

men jag sitter och drömmer mig bort...drömmer mig bort till Lady Gaga konserten. Tänk när hon spelar Dance in the dark. Jag kommer att DÖ :) Jag älskar denna människa, kan ni tänka er att hon kickat Vickan från första platsen av världens snyggaste och coolaste människor? Vickan har ju som sagt hängt med mig ett tag :)
Sen när hon kör Paparazzi, Speechless och Bad romance! herregud säger jag bara! SYND att du inte kan vara med Viktor! Du och jag hade varit KUNG på hennes konsert ;)


Vilken jäkla röst hon har alltså. Christina Aguilera och alla...ni kan slänga er i väggen!




Kommentarer
Postat av: Lena

hallååååå har du fått biljetter din jävel ;) kul kul kul för dig... Puss /Bitter Lena

2010-03-12 @ 10:16:03
Postat av: emma

haha :) du kan få köpa 2 ståplatser av mig om duvill? ;) Pussss

2010-03-12 @ 17:47:53
Postat av: Viktor

Gud gumman du ve inte hur LEDSEN jag är alltså, min dröm är ju att se min baby Queen Lady Gaga och du VET att jag tycker att INGEN slår henne, men jag vet redan låtar som DU MÅSTE spela in åt MIG för annars brister mitt hjärta mer än det redan har gjort, jag har verkligen gråtit över att inte få kuna fara och se henne, alltså ALLVARLIGT ! många pussar o kramar från en MYCKET ledsen Viktor

2010-03-13 @ 00:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0