inget är som väntans tider

Har väntat hela morgonen nu påatt min kära hyresvärd ska komma förbi och visa upp läggan för några som är intresserade av att flytta in. men han har inte kommit än och ni som känner mig vet att dedär me tålamod är inget som finns i min kropp. uää...
kan som inte påbörja något förrän han varit här. vill ju tex inte stå i duschen när han ska visa runt alla människor. ifs skulle de bli en visning dom sent kan glömma...men äh ;)

Idag fyller jag år. 24 år. Vilket onödigt nummer att fylla.
Men glad har jag blivit av alla gratulationer och presenter :) det värmer i mitt hjärta kan jag säga!
love you!

Ikväll blir det lungt och stilla. Micke och Veronika ska komma över sen ikväll och de blir trevligt!
Sen tidigt imorrn sticker vi iväg till pite för att sen på söndag dra vidare till fjällen.

jaja nu ska jag ligga på min nya värmedyna och läsa en bok medan jag väntar...

ha en bra dag! det ska jag ha ;)

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0