Healing

Jag har nästan precis vaknat! Fan att jag inte kan sova längre än såhär när jag jobbat natt, blev bara 5 h sömn. Men det får jag lov att klara mig på idag :)

En rolig grej som jag fick prova på under mitt arbetspass inatt är healing! Anna, en som jobbar på plan 2, kan sånt. Jag fick sätta mig ner i en stol och hon började "öppna kanaler" osv. Av detta fick hon fram att jag är en väldigt driven person som alltid är alert i huvudet och fortsätter ånga på fastän kroppen är trött. När jag har bekymmer sätter det sig i magen. Sen blörjade hon driva ut alla blockeringar ur kroppen. Jag kände hur det strömmade ut genom tårna, mitt hjärta började klappa saktare och knipet i magen försvann. Sen höll hon en stund på min högra axel, hon kände av att jag var spänd osv där. Efter detta hade den stora knuten kring  halsen lösts upp och jag kände mig helt yr. FAN att det funkade alltså :) kände mig som en helt ny människa, och bara på 5 minuter...Ska verkligen prova dedär nån mer gång!

Jaja, kanske jag tar mig en liten powernap ändå. Ska ju parta idag och de gäller att inte vara för trött så jag somnar före melodifestivalen.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0