att man inte kan hålla fingrarna i styr...

Bara för att det stod "bli ett fan av Nelly på Facebook och få 100 kr rabatt vid köp av 500" betyder det inte att man måste shoppa något. 100 kr är fan ingenting, räcker till frakten + faktureringskostnad. Men dum som jag är började jag kika på Nelly...och tro fan att det blev shopping. 2 BH för ca 1000 spänn. Jag dör! Men snygga var dom :) Hellre kvalitet än kvantitet som jag brukar säga (?) ;)

1000 kr fattigare och ca 2 månader kvar tills vi får flytta in i nyläggan. Jag hade ju faktiskt fått 3 kvm golv för dessa pengar, haha. jaja...

Jag längtar som fan till vi ska se Lady Gaga. Jag och ett gäng brudar, som jag inte träffat på år och dar känns det som, intar Globen den 7 maj :) ska bli så himla roligt!

NU ska jag fortsätta läsa min underbara bok.


hejs


Kommentarer
Postat av: sofia

gaaah det ska bli himla kul!!!

2010-03-09 @ 19:14:50
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0