Pite

Jag vill till pite snart. det börjar ju vara ett tag sen sist. är ledig till på torsdag nästa vecka...får försöka planera in något. på lördag äre pingelparty + coverclub här i umeå, så till helgen går det inte. men kanske nästa vecka...

jaja det var allt jag ville ha sagt ikväll.
nu ska jag ta näsdroppar sen ska jag försöka sova. får se hur det går, med tanke på att jag sovit mest hela dagen...förrutom när jag målat lite eller då jocke kom hem med ett skrovmål + godis. jag är inte bara sjuk, jag ska bli tjock också :)

gonatt everyone

idag kom soffan som ska "monteras" imorrn.
imorrn får jag träffa bäbis

hejs


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej=) Fasen att man missade yran i år.. Men jag tycker du ska fara upp till Piteå nästa helg;) för jag ska nämligen hem den helgen,hihi! Hur känns det i nyaläggan?? puss!

2010-06-02 @ 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0