what a day

Dagen började kl 09.00 med att jag och Jocke drog iväg till Haparanda och Finland för att shoppa lös på Ikea samt gå på Alko! Det blev många bra grejer på Ikea, bland annat ett bord + 4 stolar till vardagsrummet! Känns bra att det inte bara blev en massa småkraffs :) Måste säga att jag ÄLSKAR maten på Ikea, speciellt gravad lax med gravlaxsås. Visst smakar de väl samma hemma men det är ändå lite godare när man äter det på Ikea och kan dricka billigt kaffe + äta gokaka till efterrätt! Hoho...
Efter Ikeabesöket hade klockan blivit 16.00 och kring 18.00 var vi hemma i Piteå igen. Vi drog direkt till Petra & Mange i Hemmingsmark för att fira brorsan som fyller 28 år idag samt för att äta hemmagjord sushi! FYFAN vad gott :) Busade även en stund med Sanna & Thea.
Nu är klockan runt halv 11 och jag är helt slut i skallen. Blir en tidig kväll ikväll. Imorrn börjar ju pdol så är vädret bra blir det först Gläntan på förmiddagen sen marknad/tivoli på kvällen. Inte för att jag ska åka nån karusell men de är roligt att bara strosa omkring och kolla in området...
yesyes...nu blir det sängen!
Har haft skitkul idag!!! Livet är underbart :)

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0