Pite dansar och ler

Eller Pite super och spyr som det kallades där ett tag :)
Igår körde allt igång! Jag och Jocke var på stan på dagen och käkade Oxfilerulle med beasås! Grymt god, gillade inte köttet dock för det var inte oxfile. Tivolit öppnade 18.00 igår men det var inget vi orkade fara på. Istället drog vi förbi Larsson och Robert en stund för att bland annat kolla in deras nya lya. Fick ju träffa Liam också som har blivit så stor sen sist jag såg honom :) Efter besöket där ringde jag Peaken och mötte upp henne och Robert utanför Norrstrand. Hade velat se hur NI bor också men får ta det någon annan gång ;)

Idag blir det däremot tivoli kl 12 med mina systerdöttrar. Vädret är lite halvers men det verkar som att det kan bli sol. Ikväll blir det att gå in på området. Förfest blir det med...hör och häpna...Risberg och Danne! Det var inte igår jag festade med henne kan jag bara tala om ;) Banden som gäller ikväll är Over the Rainbow och kanske Dead by April som spelar efteråt. Inte för att jag har lyssnat särskilt mycket på dom men de vore kul att kolla iaf.

Jaja nu måste jag göra mig klar om jag ska bli färdig innan 12.

ha en bra helg!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0