Im sorry

Sorry kära läsare som hänger med varje dag trots dålig (läs:ingen) uppdatering från min sida :) Jag har legat lite på latsidan med bloggandet...skyller på det fina vädret som alla andra ;) Som jag nämt tidigare här i bloggen så får jag semester IMORRN!! Ett ynka pass 07.00 - 14.00 sen börjar det LJUVA livet! Ledig i 4 hela veckor, känns nästan overkligt...
Hittills under sommaren har jag ändå hunnit med ett och annat trots jobb. Jag har hunnit få lite färg på min extremt bleka vinterkropp, jag har fiskat, jag har shoppat som FAN, jag har träffat Melissa som var i Sverige och Umeå en kort sväng, jag har varit på svärfars 60-års kalas som var hur kul som helst...med mera med mera :) NYSS körde de årliga motorcykelgänget förbi också!!! Trodde jag hade missat dom detta år men icket! Har sett de varje år nu sen jag flyttade in på väst på stan :) Med motorcykelgänget menar jag säkert 100 st motorcyklister som kör i karavan varje år...

jaja...imorrn blir det att dra till Lögdeå. ska bada i havet, grilla, sola och shoppa på Häggan..
sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet

bajbaj


Melissa och jag


jag i södervik


sigge spanar efter oss då vi sitter i båten


älskar denna klänning! (har nu köpt likadanklänningfastisvart)


VI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0