home sweet home

Nu är jag hemma igen!! I umeå alltså ;)
En vecka har gått himla fort måste jag säga. Men de är ju så, tiden går fort när man har roligt!
Igår var jag ju som sagt in på PDOL-området. Först på dagen med mina systerdöttrar. Dom åkte karruseller och spelade på lotterier. Jag och Sanna gick in i Harry Potter huset och jag fick en jäkla överraskning när jag gick ut ur huset. Jag var helt oförberedd på att det skulle blåsa underifrån så jag blev jäklat livrädd. Såg ganska kul ut tydligen för alla skrattade åt mig...buhu ;)
Sen på kvällen drog jag & Jocke till Risberg & Danne för att äta gomiddag och förfesta. De bjöd på inbakad fläskfile som var så sjuuukt god! Runt 21.30 drog vi in på området för att se Over The Rainbow, riktigt bra var dom. Träffade även Peaken och Robban där. Lite senare under kvällen träffade jag även KUSSARNA, Joel & Lena alltså. Detta var första PDOL på flera år som jag inte förfestade med dom. Men tur vi stötte på varann på området :) När klockan var 00.00 for vi tillbaka till stora scenen för att se Dead by April. De var bättre än vad jag väntat mig :) Dock stod jag bara ut till 00.20 och sen ville jag & Jocke dra hem. Var så sjukt trött. På vägen ut ur området träffade vi Elin & Erik. Snacka om överraskning :) Lyckat! för nu har jag träffat alla jag velat träffa under mitt pitebesök :)

Idag började vi röra oss hemåt kring 13.00. Det kändes himla trist. Solen sken och de var riktigt supervarmt i Pite. Ju närmare vi kom Umeå ju sämre väder blev det. Så nu sitter man här inne i lägengeten, kallt och jävligt ute. Tur man sticker till Sthlm nästa vecka och Pite en gång till under Nolia :)

jaja nu ska jag slöa och se tv. är sjukt trött.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0